Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"I, Wanga"'
Autor:
Yulmi H. Mottoh
This research was carried out with the aim of knowing teacher learning strategies for students in the Covid-19 era in class V SD I Wanga. In this researcher, the researcher uses a qualitative descriptive approach, according to Denzin & Lincoln (1994)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::71872c4409b920e15456c190be6d144b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of biomolecular NMR. 20(2)
Autor:
Wells, Nathanael1 (AUTHOR) nwells@kirby.unsw.edu.au, Murphy, Dean1 (AUTHOR), Ellard, Jeanne2 (AUTHOR), Philpot, Steven1 (AUTHOR), Prestage, Garrett1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Culture, Health & Sexuality. Nov2023, Vol. 25 Issue 11, p1483-1497. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Benjamin, William J.1 (AUTHOR), Wang, Kai2 (AUTHOR), Zarins, Katherine3 (AUTHOR), Bellile, Emily4 (AUTHOR), Blostein, Freida5 (AUTHOR), Argirion, Ilona6 (AUTHOR), Taylor, Jeremy M. G.4 (AUTHOR), D'Silva, Nisha J.7 (AUTHOR), Chinn, Steven B.8 (AUTHOR), Rifkin, Samara9 (AUTHOR), Sartor, Maureen A.2 (AUTHOR), Rozek, Laura S.10 (AUTHOR) lr898@georgetown.edu
Publikováno v:
Cancers. May2023, Vol. 15 Issue 9, p2549. 14p.
Autor:
PAWŁOWSKI, JÓZEF
Publikováno v:
Annals of Arts / Roczniki Humanistyczne; 2024, Vol. 72 Issue 9, p45-68, 24p