Zobrazeno 1 - 10
of 10 843
pro vyhledávání: '"I, Plate"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Constructional Steel Research October 2018 149:1-13
Publikováno v:
Journal of Engineering Research - Egypt, Vol 3, Iss December, Pp 9-19 (2019)
This paper presents a numerical study for lateral distortional buckling of I-plate girders (LDBIPGs) by using the general-purpose finite element package ABAQUS (version 6.13) software. 3-D finite element (FE) models for simply supported IPGs subjecte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86c6c47550f44df5a4f79110ab7c17f6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Orthopaedics and Trauma June 2013 27(3):138-143
Autor:
Gardner, J. Starkie
Publikováno v:
The Burlington Magazine for Connoisseurs, 1906 Mar 01. 8(36), 397-401.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/856652
Publikováno v:
Bio-Protocol, Vol 9, Iss 4 (2019)
Biogenic volatile compounds (VCs) mediate various types of crucial intra- and inter-species interactions in plants, animals, and microorganisms owing to their ability to travel through air, liquid, and porous soils. To study how VCs produced by Verti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e50b84f3c50245e2928f776e6df8114b
Publikováno v:
Urban Rail Transit. 8:267-285
In order to improve the running quality of trains on a ballastless track, the influence of the CRTS I ballastless track with different structures (flat-type and frame-type tracks) is investigated with respect to the aerodynamic characteristics of hig
Autor:
Paik, Jeom Kee ⁎, Seo, Jung Kwan
Publikováno v:
In Thin-Walled Structures 2009 47(8):1008-1017
Autor:
Rosvall, Emmy, Nilsson, Nelly
Alla barn har rätt till att få vara delaktiga i förskolan enligt förskolans styrdokument. Vi har uppmärksammat att nivån av delaktighet i måltidssituationen varierar mellan olika förskolor, pedagoger och barn. Den här studien har som syfte a
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-63410