Zobrazeno 1 - 10
of 236
pro vyhledávání: '"I, Madrigal"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
null L. Rodriguez‐Revenga, null I. Madrigal, null A. Borrell, null J.M. Martinez, null J. Sabria, null L. Martin, null W. Jimenez, null A. Mira, null C. Badenas, null M. Milà
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::24dcce845c540d02e773e6aa2312b9c7
https://doi.org/10.1111/cge.13810/v3/response1
https://doi.org/10.1111/cge.13810/v3/response1
Autor:
W. Jimenez, Celia Badenas, Joan Sabrià, Laia Rodriguez-Revenga, M. Milà, I. Madrigal, A. Borrell, A. Mira, L. Martin, J. Martínez
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5fe01dff3f20e8a65826bcbce3370d3e
https://doi.org/10.1111/cge.13810/v2/response1
https://doi.org/10.1111/cge.13810/v2/response1
Publikováno v:
American Journal of Education. 124:313-344
This qualitative study examined how a national program, established by Latina/o faculty, engaged in socialization efforts to foster persistence in doctoral degree programs. The study used spiritual...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Hispanic Higher Education. 15:154-181
This qualitative study examined the distribution of inequitable resources, a culture of control, and implications for postsecondary pathways for Latinas/os in five California high schools. This study integrated critical race theory in education, scho
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.