Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"I, Krumholtz"'
Autor:
I, Krumholtz
Publikováno v:
Optometry (St. Louis, Mo.). 71(7)
Children attending three New York City public schools were screened in 1998-1999. These three schools were previously screened in 1996-1997. This allowed comparison of referral rates between the two years. In addition, we were able to follow individu
Autor:
I, Krumholtz, D, FitzGerald
Publikováno v:
Journal of the American Optometric Association. 70(6)
The pediatric clinic of the State College of Optometry/University Optometric Center develops a yearly quality management plan to monitor patient care. One of the areas retrospectively reviewed for all outcomes is refractive amblyopia.A retrospective
Publikováno v:
Journal of the American Optometric Association. 69(5)
Each clinic within the University Optometric Center (UOC) of the State University of New York (SUNY) College of Optometry develops a Quality Management (QM) Plan for each calendar year. The vehicle for implementation is a Quality Assessment and Impro
Autor:
I, Krumholtz
Publikováno v:
Journal of the American Optometric Association. 66(10)
More than 100 children between the ages of 5 and 13 years (grades K through 6) were screened with the New York State Optometric Association vision screening battery.A comparison between regular and special education referral rates was performed. Two
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.