Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"I, Di Giovanni"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giuseppe Viscardi, M. Di Bonito, C. Romano, A. De Stefano, Claudia Cardone, Lucrezia Silvestro, N. Zanaletti, Francesca Collina, I. Di Giovanni, A. Avallone, M. Brogna, A. Cassata, Rossana Casaretti, Anna Nappi
Publikováno v:
Annals of Oncology. 32:S167
Autor:
I. Di Giovanni, Rachel Sommer, Mohamad Maghnie, Julia Quitmann, Angelika Mohn, C. Carducci, Monika Bullinger, A. Giammarco, Flavia Napoli
Publikováno v:
Journal of Endocrinological Investigation. 40:1077-1084
The Quality of Life in Short Stature Youth (QoLISSY) questionnaire is a disease-specific instrument developed to assess health-related quality of life (HrQoL) in children with short stature. While the original instrument was simultaneously developed
Autor:
I Di Giovanni, T. de Giorgis, M. L. Marcovecchio, Valentina Chiavaroli, Angelika Mohn, Francesco Chiarelli
Publikováno v:
Pediatric Diabetes. 18:283-289
Background To evaluate whether circulating markers of endothelial dysfunction, such as intercellular adhesion molecule-1 (ICAM-1) and myeloperoxidase (MPO), are increased in youth with obesity and in those with type 1 diabetes (T1D) at similar levels
Autor:
I Di Giovanni
Publikováno v:
Neonatologie Scan. :122-123
Publikováno v:
Pediatric diabetes. 18(4)
To evaluate whether circulating markers of endothelial dysfunction, such as intercellular adhesion molecule-1 (ICAM-1) and myeloperoxidase (MPO), are increased in youth with obesity and in those with type 1 diabetes (T1D) at similar levels, and wheth
Autor:
A. Messina, G. Rusca, I. Di giovanni, P. Primucci, Francesco Tonucci, E. de Nardis, V. Consoli
Publikováno v:
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; 1991: Vol.: 9 Núm.: 1; p. 28-42
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; 1991: Vol.: 9 Núm.: 1; p. 28-42
Universitat Autònoma de Barcelona
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; 1991: Vol.: 9 Núm.: 1; p. 28-42
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; 1991: Vol.: 9 Núm.: 1; p. 28-42
This paper stresses the need of coherence between the science teachers training and the emergent constructivist model of science learning.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.