Zobrazeno 1 - 10
of 172
pro vyhledávání: '"Hyundai Motor Company"'
Publikováno v:
Development and Society, 2012 Dec 01. 41(2), 177-199.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/deveandsoci.41.2.177
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Northeast Asian Economic Review = The Northeast Asian Economic Review. 3(2):69-80
The number of vehicles produced and sold worldwide by Hyundai Motor Company is rapidly increasing. This paper aims to comprehensively clarify the methods it uses to gather information in emerging economies to create customer value. In addition, it ex
Autor:
Šebesta, Jan
The goal of this thesis is to map of the profit and cost of foreign direct investments (FDI) of car producers Hyundai Motor Company in the Czech Republic and KIA Motors Corporation in Slovakia in years 2004 -- 2013. The theoretical part of the work i
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192788
Autor:
Šebesta, Jan
The goal of this thesis is to map of the profit and cost of foreign direct investments (FDI) of car producers Hyundai Motor Company in the Czech Republic and KIA Motors Corporation in Slovakia in years 2004 -- 2013. The theoretical part of the work i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::7ae60f28b0a0d36e15ce567c6b4ceba5
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192788
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192788
Autor:
Vítková, Barbora
The diploma thesis has three main targets. To describe and give reasons why the firm Hyundai Motor Company entered the European market. To describe how sale and business network of company HMMC functions. To verify the success of HMMC's marketing str
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-142116
Autor:
Vítková, Barbora
The diploma thesis has three main targets. To describe and give reasons why the firm Hyundai Motor Company entered the European market. To describe how sale and business network of company HMMC functions. To verify the success of HMMC's marketing str
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::f051e2516825cf48b920e7494eaec8c9
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-142116
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-142116
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amsden, Alice H., author
Publikováno v:
Asia's Next Giant : South Korea and Late Industrialization, 1992, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/0195076036.003.0007
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.