Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Hyslop Richard M."'
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 3, Iss 4, Pp 377-390 (2021)
The fundamental concepts for organic reaction mechanisms inventory (FC-ORMI) is a multiple-choice instrument designed to assess students’ conception of fundamental concepts for understanding organic reaction mechanisms. The concepts were identified
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5d85961b9b94d2a8c18a8df49d0b3ad
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 3, Iss 1, Pp 69-80 (2020)
The purpose of this study was to compare the effectiveness of three methods used to assist in teaching molecular geometry to college chemistry students. A pre- and post-test quasi-experiment was used to collect data about students’ performance in a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22e91d7a86474f91a1d632a67f8c8847
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In BBA - Biomembranes December 2017 1859(12):2413-2419
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.