Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Hyperdoctrines"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dagnino, Francesco, Pasquali, Fabio
Taking a quotient roughly means changing the notion of equality on a given object, set or type. In a quantitative setting, equality naturally generalises to a distance, measuring how much elements are similar instead of just stating their equivalence
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::49f89b3624e3bd934d8f2d91c32ba9b4
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joachim De Lataillade
The characterization of second-order type isomorphisms is a purely syntactical problem that we propose to study under the enlightenment of game semantics. We study this question in the case of second-order λ$\mu$-calculus, which can be seen as an ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0abfdb22b4d207f9ee5f5c2a751817e5
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00149525/file/isotypes.pdf
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00149525/file/isotypes.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.