Zobrazeno 1 - 10
of 15 253
pro vyhledávání: '"Hype cycle"'
This volume was first published by Inter-Disciplinary Press in 2013. Virtual Worlds are not “dead and gone” – far from it. If the 3rd Global Conference in Experiential Learning in Virtual Worlds taught its delegates anything, it was that virtua
Autor:
Reiser M; Hagenauerstraße 27, 81479, München, Deutschland. Maximilian.reiser@med.uni-muenchen.de., Attenberger U; Klinische Abteilung für Allgemeine Radiologie und Kinderradiologie, Medizinische Universität Wien, Wien, Österreich.
Publikováno v:
Radiologie (Heidelberg, Germany) [Radiologie (Heidelb)] 2024 Oct; Vol. 64 (10), pp. 749-751. Date of Electronic Publication: 2024 Sep 24.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Ji Yeon1,2 (AUTHOR), Lim, Jeongsub3 (AUTHOR) limj@sogang.ac.kr, Choi, Jae-Hak4 (AUTHOR), Lee, Byeong-Hee1,2 (AUTHOR) bhlee@kisti.re.kr
Publikováno v:
Technology Analysis & Strategic Management. Oct2024, Vol. 36 Issue 10, p2302-2317. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luis Horacio Botero Montoya, Jhon Wilder Zartha Sossa, Juan Carlos Palacio Piedrahíta, Gina Lía Orozco Mendoza, Andrés Felipe Restrepo Montoya, Waldir Augusto Pacheco Pérez
Publikováno v:
Journal of Open Innovation: Technology, Market and Complexity, Vol 10, Iss 3, Pp 100365- (2024)
Objective: The objective of this article is to generate an innovation management model for organizations in the functional food ingredients and additives sector, based on prioritization of variables, stakeholder consultation, technology surveillance,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c6b2a08243874abca3ce62a040b72a67