Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Hynes, Melissa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kennedy Hynes, Melissa
In Canada, residents’ views on which roles and tasks are effective to becoming a competent physician is not yet part of the research discourse. Ensuring that competency-based curriculum (CBC) objectives are aligned with competencies and evaluation
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/33658
Autor:
Hynes, Melissa C., Yik, Yee Ian, Veysey, Duncan, Cook, David, Tudball, Coral, Hutson, John M., Southwell, Bridget R.
Publikováno v:
In Gastroenterology April 2017 152(5) Supplement 1:S515-S515
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kulasegaram K; The Wilson Centre & Department of Family & Community Medicine, University of Toronto, Ontario, Canada.; MD Program, University of Toronto, Ontario, Canada., Hynes M; PostMD Education, University of Toronto, Ontario, Canada., Bandiera G; PostMD Education, University of Toronto, Ontario, Canada.; Department of Medicine, University of Toronto, Ontario, Canada., Houston P; MD Program, University of Toronto, Ontario, Canada.; Department of Anaesthesia, University of Toronto, Ontario, Canada.
Publikováno v:
Canadian medical education journal [Can Med Educ J] 2020 Jul 15; Vol. 11 (3), pp. e111-e115. Date of Electronic Publication: 2020 Jul 15 (Print Publication: 2020).