Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Hyman, Oliver"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Relyea, Rick A., Stephens, Patrick R., Barrow, Lisa N., Blaustein, Andrew R., Bradley, Paul W., Buck, Julia C., Chang, Ann, Collins, James P., Crother, Brian, Earl, Julia, Gervasi, Stephanie S., Hoverman, Jason T., Hyman, Oliver, Lemmon, Emily Moriarty, Luhring, Thomas M., Michelson, Moses, Murray, Chris, Price, Steven, Semlitsch, Raymond D., Sih, Andrew, Stoler, Aaron B., VandenBroek, Nick, Warwick, Alexa, Wengert, Greta, Hammond, John I.
Publikováno v:
Evolution, 2018 Mar 01. 72(3), 663-678.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48577424
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bales, Emma K.1, Hyman, Oliver J.1, Loudon, Andrew H.1, Harris, Reid N.1, Lipps, Gregory2, Chapman, Eric3, Roblee, Kenneth4, Kleopfer, John D.5, Terrell, Kimberly A.6 terrellk@si.edu
Publikováno v:
PLoS ONE. Feb2015, Vol. 10 Issue 2, p1-9. 9p.
Autor:
Williams, Jason, Enke, Ray, Hyman, Oliver, Lescak, Emily, Donovan, Sam, Tapprich, William, Ryder, Elizabeth
This is a bioinformatics exercise using the DNA Subway Blue Line, a user-friendly pipeline of bioinformatics tools, to analyze a collection of mosquito DNA bar-code sequences.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::731cdc35d7e942dd3f4dde327b138c4d
This is a classroom tested introductory lesson & activity to introduce DNA Barcoding and DNA Subway Blue Line. It is for novices and will fit into a 30-45 min lecture or lab class period.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4cc80da82f6a5c3d5587d66bce5ab7d8