Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Hyett, G .P."'
Effect of Underreporting by Consumer Panels on Level of Trail and Repeat Purchasing of New Products.
Autor:
Hyett, G .P.1, McKenzie, J. R.1
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Feb1976, Vol. 13 Issue 1, p80-86. 7p. 3 Charts.
Autor:
Hyett, G. P., McKenzie, J. R.
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society. Series D (The Statistician), 1975 Mar 01. 24(1), 51-60.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2988262
Autor:
Hyett, G. P.
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society. Series D (The Statistician), 1973 Sep 01. 22(3), 189-198.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2986768
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society. Series D (The Statistician), 1977 Jun 01. 26(2), 147-150.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2987960
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hyett, G. P.1, McKenzie, J. R.1
Publikováno v:
Journal of the Market Research Society. 1976, Vol. 18 Issue 1, p24-31. 8p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chemical Vapor Deposition; December 2007, Vol. 13 Issue: 12 p675-679, 5p
Publikováno v:
Chemistry of Materials; December 2003, Vol. 15 Issue: 26 p5065-5072, 8p