Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Hydock, Chris"'
Autor:
Hydock, Chris (AUTHOR) chydock@tulane.edu, Wathieu, Luc (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Oct2023, Vol. 50 Issue 3, p447-467. 21p. 1 Diagram, 5 Charts, 5 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2021, Vol. 31, Issue 5, pp. 780-797.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-03-2021-3404
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2020 Dec 01. 57(6), 1135-1151.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26967348
Publikováno v:
Journal of Marketing, 2020 Nov 01. 84(6), 95-112.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26973158
Publikováno v:
In Appetite 1 June 2016 101:71-79
Autor:
Hydock, Chris1 chydock@calpoly.edu, Paharia, Neeru2 np412@georgetown.edu, Blair, Sean3 sean.blair@georgetown.edu
Publikováno v:
NIM Marketing Intelligence Review. Nov2021, Vol. 13 Issue 2, p26-31. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Weber, T.J. (AUTHOR) thweber@calpoly.edu, Hydock, Chris (AUTHOR), Ding, William (AUTHOR), Gardner, Meryl (AUTHOR), Jacob, Pradeep (AUTHOR), Mandel, Naomi (AUTHOR), Sprott, David E. (AUTHOR), Van Steenburg, Eric (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Public Policy & Marketing. Apr2021, Vol. 40 Issue 2, p184-205. 22p. 1 Diagram, 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-pdf-1-ppo-10.1177_07439156221133073 for Differential Response to Corporate Political Advocacy and Corporate Social Responsibility: Implications for Political Polarization and Radicalization by T.J. Weber, Jeff Joireman, Davi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ca963e404878d36d9b8aba7af402598e