Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Hybrid learning methods"'
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-24 (2024)
Abstract In the domain of passive brain-computer interface applications, the identification of emotions is both essential and formidable. Significant research has recently been undertaken on emotion identification with electroencephalogram (EEG) data
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86e63fd897de41c8ab0a0e01eb9bc24e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cinzia Le Donne, Raffaela Piccinelli, Stefania Sette, Deborah Martone, Giovina Catasta, Laura Censi, Francisco Javier Comendador Azcarraga, Laura D’Addezio, Marika Ferrari, Lorenza Mistura, Antonella Pettinelli, Anna Saba, Donatella Barbina, Debora Guerrera, Pietro Carbone, Alfonso Mazzaccara, Aida Turrini
Publikováno v:
Frontiers in Nutrition, Vol 9 (2022)
Dietary surveys are conducted to examine the population’s dietary patterns that require a complex system of databases, and rules for constructing the data matrix (precision, coding, deriving new variables, e.g., body mass index from individual’s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f34c6b6310f94ff694fa039de41e114b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.