Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Hwang, Patty Yi-Hwa"'
Autor:
Truong, Lan N., Li, Yongjiang, Shi, Linda Z., Hwang, Patty Yi-Hwa, He, Jing, Wang, Hailong, Razavian, Niema, Berns, Michael W., Wu, Xiaohua
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2013 May 01. 110(19), 7720-7725.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42656372
Autor:
Oh, Steve D., Lao, Jessica P., Hwang, Patty Yi-Hwa, Taylor, Andrew F., Smith, Gerald R., Hunter, Neil
Bloom’s helicase (BLM) is thought to prevent crossing-over during DNA double-strand-break repair (DSBR) by disassembling double Holliday Junctions (dHJs) or by preventing their formation. We show that Saccharomyces cerevisiae BLM ortholog, Sgs1, pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::caa5f22af399b21bd12c82e9b096e638
https://europepmc.org/articles/PMC2034285/
https://europepmc.org/articles/PMC2034285/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.