Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Huynh, Tra"'
This paper investigates the interactions between context and professional development of physics instructors in a case study of two physics faculty. A phenomenological-case study approach was used to analyze two physics faculty at different instituti
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.07564
Inchargeness is associated with one's authority in driving the activity in collaboration. We study how inchargeness changes within a collaborative group when its members have differing expertise. We present a case study of a group of three students w
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2003.01529
Personalized undergraduate research programs can help increase undergraduate students' participation in research. Personas of undergraduate researchers are a powerful means of encapsulating the richness of students' various goals, motivations, and ex
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2003.00364
Autor:
Huynh, Tra, Sayre, Eleanor C
Mathematics is the language of science. Fluent and productive use of mathematics requires one to understand the meaning embodied in mathematical symbols, operators, syntax, etc., which can be a difficult task. For instance, in algebraic symbolization
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1909.11618
Autor:
Huynh, Tra, Sayre, Eleanor C
Expressing physics problems in the form of a mathematical model is one of the most important stages in the problem-solving process. Particularly in algebraic symbolization, understanding the meanings of signs and being able to manipulate them becomes
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1803.01447
Mastering problem solving requires students to not only understand and apply physics concepts but also employ mathematics and mathematical representations (sketches, diagrams, graphs, gestures, equations and spoken language) skillfully. As part of a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1710.04624
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2021, Vol. 122, Issue 11/12, pp. 689-708.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-12-2020-0256
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.