Zobrazeno 1 - 10
of 194
pro vyhledávání: '"Hutt, S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings: Mathematical, Physical and Engineering Sciences, 2019 Jul 01. 475(2227), 1-20.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26760726
Publikováno v:
In Tribology International March 2018 119:270-280
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Objectives: In this study we wished to determine the rank order of risk factors for endometrial cancer and calculate a pooled risk and percentage risk for each factor using a statistical meta-analysis approach. The next step was to design a neural ne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::8ee6f1cef8fad8778d04c7d697f61883
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/23028
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/23028
Autor:
Hutt, S. J.
Publikováno v:
Paedagogica Europaea, 1974 Jan 01. 9(1), 18-32.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1502386
Autor:
Hutt, Corinne, Hutt, S. J.
Publikováno v:
Behaviour, 1965 Jan 01. 24(3/4), 246-268.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4533109
Autor:
Hutt, S., Ocumpaugh, J., Andres, J. M. A. L., Munshi, A., Bosch, N., Baker, R. S., Yingbin Zhang, Paquette, L., Slater, S., Biswas, G.
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 43, iss 43
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Research shows that anxiety can disrupt learning processes, but few studies have examined anxiety’s relationships to online learning behaviors. This study considers the interplay between students’ anxiety about science and behavior within an onli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::45956ce7baa171b0167befe9742ca370
https://escholarship.org/uc/item/36s0d7bv
https://escholarship.org/uc/item/36s0d7bv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.