Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Hussain, Shariq"'
Publikováno v:
International Journal of Computer Applications, vol.68, no.5, 2013, pp.15-20
Information and communication technologies brought-in tools and techniques in the field of education that introduced new concepts of teaching and learning. Learning management system is one of the key tools used in educational institutes to facilitat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1308.4820
Publikováno v:
IJCSI , Volume 10, Issue 1, January 2013
Wireless Sensor Networks (WSNs) are often deployed in hostile environments, which make such networks highly vulnerable and increase the risk of attacks against this type of network. WSN comprise of large number of sensor nodes with different hardware
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1306.4595
Publikováno v:
IJCSI International Journal of Computer Science Issues, vol.10, no.1-3, 2013, pp.641-647
Quality of Service (QoS) has gained more importance with the increase in usage and adoption of web services. In recent years, various tools and techniques developed for measurement and evaluation of QoS of web services. There are commercial as well a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1306.4063
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mahmud, Umar, Hussain, Shariq
Publikováno v:
Frontiers in Computer Science; 2024, p1-14, 14p
Autor:
Hussain, Shariq, Anwaar, Haris, Sultan, Kashif, Mahmud, Umar, Farooqui, Sherjeel, Karamat, Tehmina, Toure, Ibrahima Kalil
Publikováno v:
Journal of Engineering (2314-4912); 2/21/2024, Vol. 2024, p1-15, 15p
Publikováno v:
Multimedia Tools & Applications; Feb2024, Vol. 83 Issue 5, p15125-15150, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Asian Pacific Journal of Tropical Medicine 13 May 2013 6(5):366-371
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.