Zobrazeno 1 - 10
of 259
pro vyhledávání: '"Hurrelmann, K"'
Publikováno v:
European Journal of Public Health. 32
Background Health literacy (HL) is becoming increasingly important in the European public health sector. Since the Health information landscape is changing constantly there is a need for monitoring HL regularly in order to observe the influence of th
Publikováno v:
Das Gesundheitswesen.
Die Trendstudie "Jugend in Deutschland – Winter 2021/22" bietet Klarheit und Verständnis für die Einstellungen und das Verhalten zu den drei wichtigsten aktuellen Themen: Klima, Corona und Politik. Die Jugend in Deutschland ist in einer extremen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______517::6d51f0aecc61f6f49e5871f53abc11d1
https://repositorium.uni-muenster.de/transfer/miami/8f559eba-337e-4c53-a570-37eae06f290c
https://repositorium.uni-muenster.de/transfer/miami/8f559eba-337e-4c53-a570-37eae06f290c
Publikováno v:
20. Deutscher Kongress für Versorgungsforschung (DKVF); 20211006-20211008; sine loco [digital]; DOC21dkvf426 /20210927/
Background: The COVID-19 pandemic has put health information at the center of society's attention. The WHO even refers to it as an “infodemic”. Health literacy (HL) is therefore more important than ever, so the question arises as to what extent t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ae3ce1a5db1e4b402d75769b918119fa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matthias Richter, Hurrelmann, K.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
This paper reviews life course approaches applied in epidemiology, sociology and psychology and proposes a theoretical framework that integrates the concept of socialisation. We argue that the paradigmatic principles of interdisciplinary life course
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f0b299d1b80c856ea02dd10c0df9dcdc
https://opus4.kobv.de/opus4-hsog/frontdoor/index/index/docId/2103
https://opus4.kobv.de/opus4-hsog/frontdoor/index/index/docId/2103