Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"Hung Yu Ling"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Lei-Chi, Hsieh, Yu-Han, Hung, Yu-Ling, Jiang, Yu-Ting, Lin, Yu-Chieh, Chang, Margaret Dah-Tsyr, Lin, Yen-Yin, Chou, Teh-Ying
Publikováno v:
In Laboratory Investigation September 2023 103(9)
Autor:
Hung, Yu-Ling, Hong, Syuan-Fei, Wei, Wei-Lun, Cheng, Shiuan, Yu, Jia-Zhen, Tjita, Veny, Yong, Qian-Yuan, Nishihama, Ryuichi, Kohchi, Takayuki, Bowman, John L, Chien, Yuan-Chi, Chiu, Yen-Hsin, Yang, Ho-Chun, Lu, Mei-Yeh Jade, Pan, Zhao-Jun, Wang, Chun-Neng, Lin, Shih-Shun
Publikováno v:
Plant & Cell Physiology; Jul2024, Vol. 65 Issue 7, p1115-1134, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pan, Zhao‐Jun1 (AUTHOR) zoeypan00@gmail.com, Hung, Yu‐Ling2 (AUTHOR) yulinghung.twn@gmail.com, Chen, Tsun‐Ying1 (AUTHOR), Shih, Yu‐An1 (AUTHOR), Lin, Ying‐Chung Jimmy1,2 (AUTHOR), Wang, Chun‐Neng1,3 (AUTHOR) leafy@ntu.edu.tw
Publikováno v:
Applications in Plant Sciences. May2022, Vol. 10 Issue 3, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the ACM on Computer Graphics and Interactive Techniques. 4:1-25
Animated motions should be simple to direct while also being plausible. We present a flexible keyframe-based character animation system that generates plausible simulated motions for both physically-feasible and physically-infeasible motion specifica