Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Hunde Adula Bekele"'
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 5, Iss 1, Pp 1-9 (2023)
Transformative assessment is a classroom assessment aimed at changing both how teachers teach and students learn a lesson. Nowadays, this kind of assessment needs to be practiced to encourage teachers to be creative and flexible when designing their
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22b92d15fbe74433840f440d88048179
Publikováno v:
International Journal for Lesson & Learning Studies, 2023, Vol. 12, Issue 3, pp. 257-271.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-05-2023-0059
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers & Education October 2022 188
Publikováno v:
International Journal for Lesson & Learning Studies; 2024, Vol. 13 Issue 4, p233-245, 13p
Autor:
Hunde, Adula Bekele, Tacconi, Giussepe
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 9 July 2014 136:496-500
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kyobe, Ethel, Hauuanga, Lance P., Bohne, Christoph, Hunde, Adula Bekele, Tacconi, Giusseppe, Madileng, Mary M., Partner, Silke, Dehing, Fons, Nduna, Nothemba Joyce, Alemayehu, Esayas, Konayuma, Gabriel S., Sawadogo, Wendkouni J. Eric, Lem, Piet, Mphasi, Feggie M., Costa, Daniel Dinis da, Dorp, Cornelis van
Publikováno v:
Vocational Education and Training in Sub-Saharan Africa: Current Situation and Development, 219-341, Vocational Education and Development Symposium
Session 3 Concepts or conditions of success for networked VET learning and teaching, especially for Further Education. Participants presented their concepts and conditions of success for a competence-based and networked VET Education and Further Educ
Externí odkaz:
https://www.wbv.de/artikel/6004570w219