Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Hume, K.A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
High schools have the potential to foster the growth of students’ interests and social relationships beyond the classroom. Sports teams, performing and visual arts groups, special interest clubs, and service projects are some of the extracurricular
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::206983dec4361f19cacc2e581e80e513
Autor:
Hume, K.A., McIntyre, N., Nowell, S.W., Wong, C., Rentschler, L.F., Pearson, J.N., Jaramillo, M.E., Odom, S.L., Luelmo, P., Steinbrenner, J.R., Boyd, B.A.
There are marked racial and ethnic disparities in diagnosis and services for individuals on the autism spectrum, yet race and ethnicity are underreported and underexamined in autism research. The current study examines the reporting of race and ethni
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::05ca86bd385b67f131c7beea34c26e7b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.