Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Hulya Avci"'
Autor:
Hulya Avci, Tufan Adiguzel
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 18, Iss 7 (2017)
As learning a foreign language poses a number of challenges for the students, it has become indispensable to search for “optimal” conditions to enhance opportunities of engaging in the target language. Within this context, the Mobile-Blended Coll
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/28b145f6dbaa4f6288997d210c93ae5e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fensie, Anne, Parm Gill, Rogowski, Aubrey, Bellnier, Karen, Stidham, Sharon Flynn, Jones, Melissa K., Wiley, Linda, St. Pierre, Teri, Alicea, Megan, Wehr, Katrina, Clark-Stallkamp, Rebecca, J. Meryl Krieger, O'Mahoney, Aoife, Stalford, Lauren, Budhrani, Kiran, Mazlan, Nurul Hijja, Hulya Avci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fd72d05d1eb61abdc81abf7acb632269
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tufan Adiguzel, Hulya Avci
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 18, Iss 7 (2017)
As learning a foreign language poses a number of challenges for the students, it has become indispensable to search for “optimal” conditions to enhance opportunities of engaging in the target language. Within this context, the Mobile-Blended Coll
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.