Zobrazeno 1 - 10
of 216
pro vyhledávání: '"Hultqvist E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lidegran I; Department of Education Uppsala University Uppsala Sweden., Hultqvist E; Department of Education Uppsala University Uppsala Sweden., Bertilsson E; Department of Education Uppsala University Uppsala Sweden., Börjesson M; Department of Education Uppsala University Uppsala Sweden.
Publikováno v:
European journal of education [Eur J Educ] 2021 Dec; Vol. 56 (4), pp. 550-563. Date of Electronic Publication: 2021 Oct 07.
Autor:
Saei, Amir A.1,2,3,4 (AUTHOR) amir.saei@ki.se, Lundin, Albin2 (AUTHOR), Lyu, Hezheng2 (AUTHOR), Gharibi, Hassan2 (AUTHOR), Luo, Huqiao5 (AUTHOR), Teppo, Jaakko2,6 (AUTHOR), Zhang, Xuepei2 (AUTHOR), Gaetani, Massimiliano2,7 (AUTHOR), Végvári, Ákos2 (AUTHOR), Holmdahl, Rikard5 (AUTHOR), Gygi, Steven P.1 (AUTHOR), Zubarev, Roman A.2,7 (AUTHOR) roman.zubarev@ki.se
Publikováno v:
Advanced Science. 10/16/2024, Vol. 11 Issue 38, p1-15. 15p.
Autor:
Kı ymalı oğlu, Aslıhan1 (AUTHOR), Yetkiän Özbük, Raife Meltem1 (AUTHOR) rmyetkin@akdeniz.edu.tr, Aydın Ünal, Duygu1 (AUTHOR), Dirlik, Onur2 (AUTHOR), Akar, Nuray1 (AUTHOR)
Publikováno v:
SAGE Open. Oct-Dec2024, Vol. 14 Issue 4, p1-23. 23p.
Autor:
Ciziri, Nubin1 nubinciziri@gmail.com, Lidegran, Ida1
Publikováno v:
Journal of Ethnic & Migration Studies. Sep2024, Vol. 50 Issue 16, p4176-4191. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khalilov, Ilgar1 xalilov.ilqar@inbox.ru, Eminov, Farhad1 eminov-f@rambler.ru
Publikováno v:
Visnyk of Karazin Kharkiv National University. Series "Geology-Geography-Ecology". 2024, Issue 60, p424-431. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Informal arts engagement programs in disadvantaged schools: student aspirations and creative limits.
Autor:
Scott, Michael, Natalier, Kristin
Publikováno v:
International Studies in Sociology of Education; Dec2024, Vol. 33 Issue 4, p512-531, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.