Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Hult, GTM"'
Retailers seek to utilize both online and offline purchase channels strategically to satisfy customers and thrive in the marketplace. Unfortunately, current multichannel research is deficient in answering what drives customers’ satisfaction, and co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::209f7d24afe2605dfc9017b5264c6fe8
Countries, companies, and customers are becoming increasingly concerned with sustainability. However, it is unclear how much increased cost, if any, companies are willing to tolerate for sustainability efforts at the rate of potentially lower profits
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::662670c6bd696005e6010258a66b1e83
Characteristics of the marketing organization and their relationship with strategy implementation have been the focus of considerable research over the past three decades. These characteristics include the marketing organization's structure, culture,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::fe24a1a3365b639170bd6245d4f36e3d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.