Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Hulslander, Jacqueline"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christopher, Micaela E., Hulslander, Jacqueline, Samuelsson, Stefan, DeFries, John C., Wadsworth, Sally J., Willcutt, Erik, Byrne, Brian, Keenan, Janice M., Pennington, Bruce, Olson, Richard K.
Publikováno v:
Child Development, 2015 Mar 01. 86(2), 342-361.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24696593
Autor:
Christopher, Micaela E., Hulslander, Jacqueline, Byrne, Brian, Samuelsson, Stefan, Keenan, Janice M., Pennington, Bruce, DeFries, John C., Wadsworth, Sally J., Willcutt, Erik, Olson, Richard K.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology July 2013 115(3):453-467
Autor:
Olson, Richard K., Hulslander, Jacqueline, Christopher, Micaela, Keenan, Janice M., Wadsworth, Sally J., Willcutt, Erik G., Pennington, Bruce F., DeFries, John C.
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2013 Apr 01. 63(1), 25-43.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1007/s11881-011-0055-z
Autor:
Gialluisi, Alessandro, Andlauer, Till F.M., Mirza-Schreiber, Nazanin, Moll, Kristina, Becker, Jessica, Hoffmann, Per, Ludwig, Kerstin U., Czamara, Darina, Pourcain, Beate St, Honbolygó, Ferenc, Tóth, Dénes, Csépe, Valéria, Huguet, Guillaume, Chaix, Yves, Iannuzzi, Stephanie, Demonet, Jean Francois, Morris, Andrew P., Hulslander, Jacqueline, Willcutt, Erik G., DeFries, John C., Olson, Richard K., Smith, Shelley D., Pennington, Bruce F., Vaessen, Anniek, Maurer, Urs, Lyytinen, Heikki, Peyrard-Janvid, Myriam, Leppänen, Paavo H.T., Brandeis, Daniel, Bonte, Milene, Stein, John F., Talcott, Joel B., Fauchereau, Fabien, Wilcke, Arndt, Kirsten, Holger, Müller, Bent, Francks, Clyde, Bourgeron, Thomas, Monaco, Anthony P., Ramus, Franck, Landerl, Karin, Kere, Juha, Scerri, Thomas S., Paracchini, Silvia, Fisher, Simon E., Schumacher, Johannes, Nöthen, Markus M., Müller-Myhsok, Bertram, Schulte-Körne, Gerd
Developmental dyslexia (DD) is a learning disorder affecting the ability to read, with a heritability of 40–60%. A notable part of this heritability remains unexplained, and large genetic studies are warranted to identify new susceptibility genes a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::f433efd1aa8a15a8f23d8bbfdfecba3d
https://publications.aston.ac.uk/id/eprint/42022/1/s41380_020_00898_x.pdf
https://publications.aston.ac.uk/id/eprint/42022/1/s41380_020_00898_x.pdf
Autor:
Samuelsson, Stefan, Byrne, Brian, Olson, Richard K., Hulslander, Jacqueline, Wadsworth, Sally, Corley, Robin, Willcutt, Erik G., DeFries, John C.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences 2008 18(3):289-295
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hulslander, Jacqueline, Talcott, Joel, Witton, Caroline, DeFries, John, Pennington, Bruce, Wadsworth, Sally, Willcutt, Erik, Olson, Richard
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology 2004 88(3):274-295