Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Hull, Thomas D"'
Autor:
Nguyen, Vivian, Jung, Sang Min, Lee, Lillian, Hull, Thomas D., Danescu-Niculescu-Mizil, Cristian
Mental-health therapy involves a complex conversation flow in which patients and therapists continuously negotiate what should be talked about next. For example, therapists might try to shift the conversation's direction to keep the therapeutic proce
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.07147
Publikováno v:
JMIR Formative Research, Vol 5, Iss 2, p e26190 (2021)
BackgroundThe novel COVID-19 disease has negatively impacted mortality, economic conditions, and mental health. These impacts are likely to continue after the COVID-19 pandemic ends. There are no methods for characterizing the mental health burden of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5496663e2e954bdeaead116e6dc372df
Prior work has shown that analyzing the use of first-person singular pronouns can provide insight into individuals' mental status, especially depression symptom severity. These findings were generated by counting frequencies of first-person singular
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.03232
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 15 September 2024 361:198-208
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.