Zobrazeno 1 - 10
of 199
pro vyhledávání: '"Huizinga M"'
Publikováno v:
Huizinga, M, Smidts, D P, Baeyens, D & Kan, K-J 2023, ' The Dutch Version of the Behavior Rating Inventory of Executive Function-2 (BRIEF-2) ', Psychological Test Adaptation and Development, vol. 4, no. 1, pp. 97-115 . https://doi.org/10.1027/2698-1866/a000038
Psychological Test Adaptation and Development, 4(1), 97-115. Hogrefe
Psychological Test Adaptation and Development, 4(1), 97-115. Hogrefe
The BRIEF-2 (Gioia et al., 2015) is a widely used questionnaire to measure daily behavior related to executive function behaviors in thehome and school environment of children between 5 and 18 years old. The current study was conducted to investigate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d9bd6d2663f9fff09dbf5bedbf7c2a72
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/721585
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/721585
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Vries, Nicky, Huizinga, M.
Publikováno v:
de Vries, N & Huizinga, M 2021, Loopbaanoriëntatie en-begeleiding : Praktijkvoorbeelden binnen het OPeRA-netwerk geanalyseerd . < https://opera-educatie.nl/wp-content/uploads/Onderzoeksrapport-LOB-praktijkvoorbeelden-binnen-OPeRA.pdf >
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4612::0c70fec1078bb4d530d9f2a8f8858828
https://hdl.handle.net/1871.1/53c7d0d6-5640-46a9-9d58-e69eec9dbdf1
https://hdl.handle.net/1871.1/53c7d0d6-5640-46a9-9d58-e69eec9dbdf1
Autor:
Van der Molen, M.J.W., Huizinga, M., Huizenga, H.M., Ridderinkhof, K.R., Van der Molen, M.W., Hamel, B.J.C., Curfs, L.M.G., Ramakers, G.J.A.
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities 2010 31(2):426-439
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.