Zobrazeno 1 - 10
of 283
pro vyhledávání: '"Huizenga H"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tijdschrift voor Orthopedagogiek, 60(2), 11-15
Jongeren met ADHD vertonen veel risicogedrag, zoals middelenmisbruik, roekeloos gedrag in het verkeer, onveilige seks en crimineel gedrag. In promotieonderzoek is onderzocht waarom jongeren met ADHD meer risicogedrag vertonen dan hun leeftijdgeno
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::dd355ca08e0c4fc9ff6adf8c7dce0331
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/risicogedrag-bij-jongeren-met-adhd(9bc24278-b2a1-479f-82fc-cedeea032350).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/risicogedrag-bij-jongeren-met-adhd(9bc24278-b2a1-479f-82fc-cedeea032350).html
Publikováno v:
Remediaal, 5(6), 57-59
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::3f7f2f2174f83f434129850c034aa551
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/risicogedrag-bij-jongeren-met-adhd-wat-kan-je-ermee-in-het-onderwijs(63992df8-80fa-4d80-9515-83556d05d8b3).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/risicogedrag-bij-jongeren-met-adhd-wat-kan-je-ermee-in-het-onderwijs(63992df8-80fa-4d80-9515-83556d05d8b3).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tijdschrift voor Neuropsychologie, 12(2), 114-124
ANDI is een nieuwe online infrastructuur voor neuropsychologische diagnostiek. ANDI is een initiatief van de Universiteit van Amsterdam en de neuropsychologische onderzoeksgemeenschap in Nederland en België. Het project is in augustus 2013 van start
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::adb747351f6091bb141f5d2153026fbb
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/advanced-neuropsychological-diagnostics-infrastructure-andi-voor-een-scherpere-neuropsychologische-diagnostiek(ca93924c-0ab7-41e4-b374-d7bc47482946).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/advanced-neuropsychological-diagnostics-infrastructure-andi-voor-een-scherpere-neuropsychologische-diagnostiek(ca93924c-0ab7-41e4-b374-d7bc47482946).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physics in Medicine and Biology, 42, 1441-1449
Physics in Medicine and Biology, 42, pp. 1441-1449
Physics in Medicine and Biology, 42, pp. 1441-1449
Contains fulltext : 24543___.PDF (Publisher’s version ) (Open Access)
Publikováno v:
Journal of Consulting and Clinical Psychology, 81(6), 975-987. American Psychological Association
Liber, J M, de Boo, G M, Huizenga, H & Prins, P J M 2013, ' School-based intervention for childhood disruptive behavior in disadvantaged settings: A school-based RCT with and without active teacher support. ', Journal of Consulting and Clinical Psychology, vol. 81, no. 6, pp. 975-987 . https://doi.org/10.1037/a0033577
Liber, J M, de Boo, G M, Huizenga, H & Prins, P J M 2013, ' School-based intervention for childhood disruptive behavior in disadvantaged settings: A school-based RCT with and without active teacher support. ', Journal of Consulting and Clinical Psychology, vol. 81, no. 6, pp. 975-987 . https://doi.org/10.1037/a0033577
Objective: In this randomized controlled trial, we investigated the effectiveness of a school-based targeted intervention program for disruptive behavior. A child-focused cognitive behavioral therapy (CBT) program was introduced at schools in disadva
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e6364e91bf7563eff2eb67faee13fcb9
https://research.vu.nl/en/publications/445cd48a-e0e9-4106-84b8-35a135181cc5
https://research.vu.nl/en/publications/445cd48a-e0e9-4106-84b8-35a135181cc5