Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Huitink, C."'
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities 2011 32(6):2790-2796
Publikováno v:
Orthopedagogiek: Onderzoek en Praktijk, 53, 230-240
Orthopedagogiek: Onderzoek en Praktijk, 53, 5, pp. 230-240
Orthopedagogiek: Onderzoek en Praktijk, 53, 5, pp. 230-240
Item does not contain fulltext Orthopedagogische behandelcentra (OBC's) worden geconfronteerd met de huidige trend van "ambulantisering" van de zorg: intramurale behandeling moet zo kort mogelijk duren en alternatieve vormen van behandeling zoals dag
Publikováno v:
Klik, 5, 18-19
Tilburg University-PURE
Tilburg University-PURE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cd3cacb0fa08582d0fb58971082ac7b3
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/ad83cced-27dc-4dd3-9485-83122922c27e
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/ad83cced-27dc-4dd3-9485-83122922c27e
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 27, 4, pp. 340
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 27, 340
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 27, 340
Contains fulltext : 158382.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) Aim: There is a need for service providers to gain insight into the implementation of a Strength-Based Approach (SBA) in clinical practice. Key elements of SBA are the focus on c
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research, 52, 8/9, pp. 763-763
Journal of Intellectual Disability Research, 52, 763-763
Journal of Intellectual Disability Research, 52, 763-763
Contains fulltext : 72793.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) 1 p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.