Zobrazeno 1 - 10
of 344
pro vyhledávání: '"Hughes, Kimberly A"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lange, Elizabeth C. a, b, ∗, Erk, Stephen a, Ptacek, Margaret B. c, Travis, Joseph a, Hughes, Kimberly A. a, ∗
Publikováno v:
In Animal Behaviour February 2023 196:43-53
Publikováno v:
Evolution, 2021 Apr 01. 75(4), 888-902.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48622593
Autor:
Hughes, Kimberly A.
This study set out to examine how interactions between a mathematics instructional coach and a teacher influence teacher pedagogical content knowledge, instructional practices, and a classroom culture of mathematical inquiry (CCMI). The research lite
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1440155450
Publikováno v:
In Animal Behaviour February 2020 160:15-24
Autor:
Culumber, Zachary W., Kraft, Brittany, Lemakos, Valerie, Hoffner, Erika, Travis, Joseph, Hughes, Kimberly A.
Publikováno v:
Evolution, 2018 May 01. 72(5), 1146-1154.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48575477
Autor:
Hughes, Kimberly A., Leips, Jeff
Publikováno v:
Evolution, 2006 Jul 01. 60(7), 1427-1434.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4095336
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2004 Nov 01. 271(1554), 2267-2273.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4142956
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2002 Oct . 99(22), 14286-14291.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3073578
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2002 Mar 01. 269(1490), 475-481.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3067980