Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Hugh W McGee"'
Publikováno v:
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. 2555:103-110
Researchers evaluated the effectiveness of traffic control device (TCD) treatments for changes in horizontal alignment through two studies. The first study evaluated the behavior of 103 unfamiliar drivers who navigated through 167 individual changes
Publikováno v:
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. 2298:9-21
In 2009, NCHRP Project 03–95 sought to develop a comprehensive, uniform set of recommended guidelines for determining safe and operationally efficient yellow change and red clearance (i.e., all-red) intervals at signalized intersections. Before gui
Publikováno v:
Guidelines for Timing Yellow and All-Red Intervals at Signalized Intersections
The lack of a national standard, recommended practice, or set of guidelines for determining the duration of the yellow change and red clearance intervals for the timing of traffic signals has left each transportation agency to determine its own pract
Publikováno v:
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. 1705:116-121
Motor vehicle crashes on curved roadway sections occur more frequently and tend to be more severe than those on straight sections. Speed is a significant factor in many crashes that occur on curves. The effects on traffic speeds of special pavement m
Autor:
Sunil Taori, Hugh W McGee
Publikováno v:
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. 1650:19-27
The Federal Highway Administration has developed guidelines for minimum levels of retroreflectivity for four groups of signs: ( a) black-on-yellow/orange warning signs, ( b) black-on-white regulatory or guide signs, ( c) white-on-red regulatory signs
Autor:
Himmat S. Chadda, Hugh W. McGee
Publikováno v:
Journal of Transportation Engineering. 109:785-799
The current state‐of‐the‐art and current practices followed for pedestrian accommodation in highway work zones, and suggested guidelines to improve pedestrian safety is briefly described. Literature searches revealed only a broad and sporadic r
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.