Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Hufford, Matthew M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Upadhyaya, Himanshu P., Chien, Jenny Y., Long, Amanda J., Bohm, Martin S., Kallewaard, Nicole L., Macpherson, Lisa F., Patel, Dipak R., Hufford, Matthew M., Krull, Constance J., Ang, Jocelyn Y., Chen, Peter, Muller, William J., Potts, Jeffrey A., Quinn, Timothy, Williams, Mark, BLAZE-1 Investigators, Amin, Faisal, Azizad, Masoud, Belden, Katherine, Boscia, Joseph
Publikováno v:
Infectious Diseases & Therapy; Jul2023, Vol. 12 Issue 7, p1861-1873, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Combe, Bernard, Tsen-Fang Tsai, J. Eugene Huffstutter, Sprabery, Aubrey Trevelin, Chen-Yen Lin, Park, So Young, Kronbergs, Andris, Hufford, Matthew M., Nash, Peter
Additional file 1: Figure S1. Disposition in the ITT population for patients randomized to (A) IXE Q4W and (B) IXE Q2W. Abbreviations: csDMARD=conventional synthetic disease-modifying antirheumatic drug; IXE Q2W=80 mg ixekizumab every 2 weeks; IXE Q4
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0363022aa238cc84191bccc9814de08b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.