Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Hufeisen SJ"'
Publikováno v:
Xia, Z; Hufeisen, SJ; Gray, JA; & Roth, BL. (2003). The PDZ-binding domain is essential for the dendritic targeting of 5-HT2Aserotonin receptors in cortical pyramidal neurons in vitro. Neuroscience, 122(4), 907-920. doi: 10.1016/S0306-4522(03)00589-X. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4s47c2q2
The 5-HT2Aserotonin receptor represents an important molecular target for atypical antipsychotic drugs and for most hallucinogens. In the mammalian cerebral cortex, 5-HT2Areceptors are enriched in pyramidal neurons, within which 5-HT2Areceptors are p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::6cb2e653c47d6cec520e48de56a178a2
http://www.escholarship.org/uc/item/4s47c2q2
http://www.escholarship.org/uc/item/4s47c2q2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.