Zobrazeno 1 - 10
of 169
pro vyhledávání: '"Hudson, Joanne"'
Autor:
Meghani, Naureen Akber Ali1 (AUTHOR) 2132644@swansea.ac.uk, Hudson, Joanne2 (AUTHOR), Stratton, Gareth3 (AUTHOR), Mullins, Jane4 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 11/20/2023, Vol. 18 Issue 11, p1-24. 24p.
Autor:
Knight, Rachel L., Chalabaev, Aïna, Mackintosh, Kelly A., McNarry, Melitta A., Hudson, Joanne
Publikováno v:
Journal of Ageing & Longevity; Sep2024, Vol. 4 Issue 3, p188-199, 12p
Autor:
Swindell, Nils, Thomas, Jennifer, Tree, Jeremy, Hill, Denise, Hudson, Joanne, Stratton, Gareth
Publikováno v:
Higher Education (00181560); Sep2024, Vol. 88 Issue 3, p1037-1058, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hudson, Joanne
Whilst there exists a body of work concerning the nature of wastelands and derelict spaces - what I term 'informal spaces' - within human geography, urban studies architecture and planning literature, there have been few attempts to link these theori
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.591937
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences June 2021 175
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shelley, James1 (AUTHOR), Hudson, Joanne1 (AUTHOR), Mackintosh, Kelly A.1 (AUTHOR), Saynor, Zoe L.2 (AUTHOR), Duckers, Jamie3 (AUTHOR), Lewis, Keir4,5 (AUTHOR), Davies, Gwyneth A.5 (AUTHOR), Berg, Ronan M. G.6 (AUTHOR), McNarry, Melitta A.1 (AUTHOR) m.mcnarry@swansea.ac.uk
Publikováno v:
PLoS ONE. 11/3/2022, Vol. 17 Issue 11, p1-16. 16p.
Autor:
Hudson, Joanne
It has widely been presumed that children between the ages of 4 and 6 years do not possess the cognitive capacity and experience to understand constructs such as ability and personal competence. Identifying the aetiology of such understanding is a pr
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.262229
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.