Zobrazeno 1 - 10
of 166
pro vyhledávání: '"Hudrisier, D."'
The efficiency of antigen recognition by CTL is determined by the frequency of serial TCR engagement
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ce40168f7b98fed79ec30c66881c143e
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:1c6bd55d-a4f1-49c6-b5b0-f034f763e47d
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:1c6bd55d-a4f1-49c6-b5b0-f034f763e47d
Autor:
Sanz Díez, L.A., Aragón Vasco, J.C., Regueiro, J.R., Martín Alonso, C., Sánchez Márquez, Esteban, Martino Sanz, M., Sempere Ortells, J.M., Corell Almuzara, Alfredo, Hudrisier, D.
Publikováno v:
UVaDOC. Repositorio Documental de la Universidad de Valladolid
instname
instname
Producción Científica
Los nuevos profesores-tutores desempeñan competencias que incluyen el uso de las TICs, el diseño de Objetos de Aprendizaje Multimedia (OAM) y la supervisión del aprendizaje del alumnado. En este contexto, Inmunomedia 4
Los nuevos profesores-tutores desempeñan competencias que incluyen el uso de las TICs, el diseño de Objetos de Aprendizaje Multimedia (OAM) y la supervisión del aprendizaje del alumnado. En este contexto, Inmunomedia 4
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ad0b15659a377c4ae35286650cb25655
http://uvadoc.uva.es/handle/10324/18420
http://uvadoc.uva.es/handle/10324/18420
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hudrisier, D., Kessler, B., Salvatore Valitutti, Horvath, C., Cerottini, J. C., Luescher, I. F.
Publikováno v:
Europe PubMed Central
Web of Science
ResearcherID
Web of Science
ResearcherID
Using H-2Kd-restricted CTL clones, which are specific for a photoreactive derivative of the Plasmodium berghei circumsporozoite peptide PbCS252–260 (SYIPSAEKI) and permit assessment of TCR-ligand interactions by TCR photoaffinity labeling, we have
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.