Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Huang Hsin-Jung"'
Autor:
Shih Bo-Yen, Hsieh Jui-Ching, Huang Hsin-Jung, Lin David T.W., Huang Chung-Neng, Wang Chi-Chang
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 59, p 03005 (2016)
The purpose of this study is to find the heat transfer phenomena of CO2-EGS in the reservoir. The heat transfer model conjugated with the Brinkman model is used. This numerical model is validated by the experiment of supercritical CO2. The heat trans
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db82d8dce1844dbdb4ef9c73975360e7
Autor:
Huang Hsin-Jung, 黃信榮
95
Today, video games are the most popular entertainment for young people. With rapidly developed computer technology, the quality and complexity of AI (Artificial In-telligence) used in computer games are gradually increasing. Today, AI has bec
Today, video games are the most popular entertainment for young people. With rapidly developed computer technology, the quality and complexity of AI (Artificial In-telligence) used in computer games are gradually increasing. Today, AI has bec
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/38802886766630465543
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HUANG, HSIN-JUNG, 黃馨瑢
107
Gamification is becoming more and more common today, using gamification elements and mechanisms to increase consumer motivation and promote participation. In todays era of diversified consumption patterns, tourism exhibitions are highly comp
Gamification is becoming more and more common today, using gamification elements and mechanisms to increase consumer motivation and promote participation. In todays era of diversified consumption patterns, tourism exhibitions are highly comp
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/k849tg
Autor:
Huang, Hsin-Jung, 黃鑫榮
106
The purpose of this study is to understand the effect of activity satisfaction and activity image on re-participation intention, to explore the differences in activity satisfaction, activity image and re-participation intention among partici
The purpose of this study is to understand the effect of activity satisfaction and activity image on re-participation intention, to explore the differences in activity satisfaction, activity image and re-participation intention among partici
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/tkya2v
Autor:
Huang, Hsin-Jung.
Thesis (M.A.)--kmu Graduate Institute of Oral Health Sciences.
Non-Latin script record. Includes bibliographical references.
Non-Latin script record. Includes bibliographical references.