Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Huang, Yushi"'
Diffusion Transformers (DiTs) have gained prominence for outstanding scalability and extraordinary performance in generative tasks. However, their considerable inference costs impede practical deployment. The feature cache mechanism, which involves s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.01723
The Diffusion models, widely used for image generation, face significant challenges related to their broad applicability due to prolonged inference times and high memory demands. Efficient Post-Training Quantization (PTQ) is crucial to address these
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.19547
Autor:
Gong, Ruihao, Yong, Yang, Gu, Shiqiao, Huang, Yushi, Lv, Chentao, Zhang, Yunchen, Liu, Xianglong, Tao, Dacheng
Recent advancements in large language models (LLMs) are propelling us toward artificial general intelligence with their remarkable emergent abilities and reasoning capabilities. However, the substantial computational and memory requirements limit the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.06001
The Diffusion model, a prevalent framework for image generation, encounters significant challenges in terms of broad applicability due to its extended inference times and substantial memory requirements. Efficient Post-training Quantization (PTQ) is
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.16503
Publikováno v:
In Separation and Purification Technology 21 August 2024 342
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Clinical Therapeutics September 2021 43(9):1524-1556
Autor:
Zuo, Xiao, Han, Pengfei, Yuan, Ding, Xiao, Ying, Huang, Yushi, Li, Rui, Jiang, Xia, Feng, Li, Li, Yijun, Zhang, Yaya, Zhu, Ping, Wang, Hongge, Wang, Ning, Kang, Y. James
Publikováno v:
Tissue Engineering & Regenerative Medicine; Jun2024, Vol. 21 Issue 4, p641-651, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.