Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Huang, Yanliu"'
Autor:
Rafieian, Hoori (AUTHOR) hrafieiankoopaei@fordham.edu, Huang, Yanliu (AUTHOR), Kahn, Barbara E (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Apr2024, Vol. 50 Issue 6, p1157-1171. 15p.
Autor:
Nusrat, Farhana, Huang, Yanliu
Publikováno v:
In Journal of Business Research January 2024 170
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2023, Vol. 57, Issue 5, pp. 1442-1466.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-10-2021-0802
Autor:
Huang, Yanliu
Studies of hyperspecific transfer of processing in indirect memory tests are reviewed. A procedure for deriving a comprehensive assessment of priming of indirect memory is then proposed. The procedure is illustrated in Experiment 1, in which prior st
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1911/17687
Autor:
WANG, CHEN, HUANG, YANLIU
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2018 Feb 01. 44(5), 1052-1067.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26570452
Autor:
Kim, Min Jung1 (AUTHOR) mkim01@manhattan.edu, Huang, Yanliu2 (AUTHOR), Chen, Haipeng3 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Consumer Studies. Mar2022, Vol. 46 Issue 2, p449-458. 10p. 1 Diagram, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing, 2014 Nov 01. 78(6), 143-156.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43784374
Publikováno v:
Health Marketing Quarterly; Jul-Sep2023, Vol. 40 Issue 3, p227-247, 21p, 1 Color Photograph, 1 Diagram, 2 Charts
Autor:
Huang, Yanliu, Hutchinson, J. Wesley
Publikováno v:
In Organizational Behavior and Human Decision Processes November 2013 122(2):163-176