Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Huang, Ren-Yu"'
Autor:
HUANG, REN-YU, 黃任尉
106
This study aims to explore the influences of the three optimizing dimensions (Variety, Flexibility, and Coherence) of environmental education facilities lesson plan upon satisfaction. The research integrated related literature reviews in acc
This study aims to explore the influences of the three optimizing dimensions (Variety, Flexibility, and Coherence) of environmental education facilities lesson plan upon satisfaction. The research integrated related literature reviews in acc
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/scy39e
Autor:
Huang, Ren-Yu *, Poree, Lawrence, Ho, Kok-Yuen, Tsai, Shih-Ying, Liu, Yu-Chen, Tan, Ping-Heng **, ***, Wen, Yeong-Ray ***
Publikováno v:
In Neuromodulation: Technology at the Neural Interface December 2021 24(8):1458-1466
Autor:
Jones, Valerie Sloane, Huang, Ren-Yu, Chen, Li-Pai, Chen, Zhe-Sheng, Fu, Liwu, Huang, Ruo-Pan
Publikováno v:
In BBA - Reviews on Cancer April 2016 1865(2):255-265
Autor:
Luh, Dah-An, Li, Kun-Rong, Huang, Ren-Yu, Chen, Ching-Hung, Cheng, Cheng-Maw, Tsuei, Ku-Ding, Wang, Chia-Hsin, Yang, Yaw-Wen
Publikováno v:
In Surface Science May 2015 635:11-18
Autor:
Burkholder, Brett, Huang, Ren-Yu, Burgess, Rob, Luo, Shuhong, Jones, Valerie Sloane, Zhang, Wenji, Lv, Zhi-Qiang, Gao, Chang-Yu, Wang, Bao-Ling, Zhang, Yu-Ming, Huang, Ruo-Pan
Publikováno v:
In BBA - Reviews on Cancer April 2014 1845(2):182-201
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
HCI International 2015 - Posters' Extended Abstracts; 2015, p677-682, 6p