Zobrazeno 1 - 10
of 610
pro vyhledávání: '"Huang, Paul P."'
Autor:
Hsueh, Cheng-Hsun, Huang, Paul Kuo-Ming, Lin, Tzu-Han, Liao, Che-Wei, Fang, Hung-Chieh, Huang, Chao-Wei, Chen, Yun-Nung
Knowledge editing is a rising technique for efficiently updating factual knowledge in Large Language Models (LLMs) with minimal alteration of parameters. However, recent studies have identified concerning side effects, such as knowledge distortion an
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.01436
Autor:
Chang, Kai-Wei, Chen, Ming-Hsin, Lin, Yun-Ping, Hsu, Jing Neng, Huang, Paul Kuo-Ming, Huang, Chien-yu, Li, Shang-Wen, Lee, Hung-yi
Prompting and adapter tuning have emerged as efficient alternatives to fine-tuning (FT) methods. However, existing studies on speech prompting focused on classification tasks and failed on more complex sequence generation tasks. Besides, adapter tuni
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.02971
Score-based generative models (SGMs) are a popular family of deep generative models that achieve leading image generation quality. Early studies extend SGMs to tackle class-conditional generation by coupling an unconditional SGM with the guidance of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.04081
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.