Zobrazeno 1 - 10
of 369
pro vyhledávání: '"Huang, Lily"'
Autor:
Huang, Lily, Riggan, Kirsten A., Torbenson, Vanessa E., Osborne, Alayna K., Chesak, Sherry S., Finney, Robyn E., Allyse, Megan A., Rivera-Chiauzzi, Enid Y.
Publikováno v:
In Mayo Clinic Proceedings: Innovations, Quality & Outcomes June 2024 8(3):232-240
Wearable devices hold great potential for promoting children's health and well-being. However, research on kids' wearables is sparse and often focuses on their use in the context of parental surveillance. To gain insight into the current landscape of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.05979
Autor:
Huang, Lily Jun-shen
Publikováno v:
Connect to a 24 p. preview or request complete full text in PDF format. Access restricted to UC campuses
Thesis (Ph. D.)--University of California, San Diego, 1997.
On t.p. "I" is superscript. Vita. Includes bibliographical references (leaves 157-168).
On t.p. "I" is superscript. Vita. Includes bibliographical references (leaves 157-168).
Externí odkaz:
http://wwwlib.umi.com/cr/ucsd/fullcit?p9732688
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hsieh, Hsi-Hsien, Yao, Huiyu, Ma, Yue, Zhang, Yuannyu, Xiao, Xue, Stephens, Helen, Wajahat, Naureen, Chung, Stephen S., Xu, Lin, Xu, Jian, Rampal, Raajit K., Huang, Lily Jun-shen
Publikováno v:
In Blood 1 December 2022 140(22):2371-2384
Vårt examensarbete är ett konstnärligt forskningsprojekt som omfattar en inventering på över hundra torn från det medeltida Bologna samt en studie i hur torn som typologi förändras och transformeras beroende på kontext. Avsikten med vår stu
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-122703
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.