Zobrazeno 1 - 10
of 151
pro vyhledávání: '"Huang, Jon"'
Autor:
Huang, Jon-Dar, 黃忠達
104
The purpose of this study was to explore the effects of environmental education into Chinese instruction on fourth-grade students. For the purpose, this research adopted both measurement methods and qualitative methods. Using questionnaires
The purpose of this study was to explore the effects of environmental education into Chinese instruction on fourth-grade students. For the purpose, this research adopted both measurement methods and qualitative methods. Using questionnaires
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/6p4644
Publikováno v:
In Fooyin Journal of Health Sciences 2010 2(3):72-84
Publikováno v:
New York Times. 4/11/2023, Vol. 172 Issue 59755, pA1-A16. 4p.
Autor:
Boyce, Lily, Huang, Jon, Kim, June, Lai, K. K. Rebecca, Migliozzi, Blacki, Sun, Albert, Zhang, Christine
Publikováno v:
New York Times. 10/3/2024, Vol. 174 Issue 60296, pA11-A11. 1/4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Gerontology March 2015 9(1):54-56
Autor:
Collins, Keith, Ivory, Danielle, Huang, Jon, Queen, Cierra S., Higgins, Lauryn, Ruderman, Jess, White, Kristine, Wong, Bonnie G., Gates, Guilbert, Bloch, Matthew, Delaquérière, Alain, Reinhard, Scott, Shaver, Julie Walton, Smart, Charlie, Wallace, Tim, Tiefenthäler, Ainara, Kerr, Sarah, Hill, Evan, Willis, Haley, Smith, Brenna
Publikováno v:
New York Times. 3/31/2022, Vol. 171 Issue 59379, pA11-A14. 4p.
Autor:
Parshina-Kottas, Yuliya, Singhvi, Anjali, Burch, Audra D. S., Gates, Guilbert, Griggs, Troy, Gröndahl, Mika, Huang, Lingdong, Lutz, Eleanor, Wallace, Tim, White, Jeremy, Williams, Josh, Craig, Matt, Delaquérière, Alain, Gamio, Lazaro, Huang, Jon, Migliozzi, Blacki, Patel, Jugal, Saget, Bedel, Saldanha, Alison
Publikováno v:
New York Times. 5/30/2021, Vol. 170 Issue 59074, p21-25. 5p.
Publikováno v:
In International Journal of Gerontology 2011 5(3):173-176
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.