Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Huang, Fuxian"'
Autor:
Huang, Fuxian, Zhang, Qi, Zhai, Shaopeng, Wang, Jie, Zhang, Tianyi, Zhang, Haoran, Zhou, Ming, Liu, Yu, Qiao, Yu
With the rapid development of artificial intelligence, multimodal learning has become an important research area. For intelligent agents, the state is a crucial modality to convey precise information alongside common modalities like images, videos, a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.15806
Autor:
Zhai, Shaopeng, Wang, Jie, Zhang, Tianyi, Huang, Fuxian, Zhang, Qi, Zhou, Ming, Hou, Jing, Qiao, Yu, Liu, Yu
Building embodied agents on integrating Large Language Models (LLMs) and Reinforcement Learning (RL) have revolutionized human-AI interaction: researchers can now leverage language instructions to plan decision-making for open-ended tasks. However, e
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.00006
Autor:
Li, Weichao, Li, Xi, Bourahla, Omar Elfarouk, Huang, Fuxian, Wu, Fei, Liu, Wei, Wang, Zhiheng, Liu, Hongmin
Visual tracking is typically solved as a discriminative learning problem that usually requires high-quality samples for online model adaptation. It is a critical and challenging problem to evaluate the training samples collected from previous predict
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2004.00255
Publikováno v:
In Pattern Recognition Letters January 2023 165:176-182
A critical and challenging problem in reinforcement learning is how to learn the state-action value function from the experience replay buffer and simultaneously keep sample efficiency and faster convergence to a high quality solution. In prior works
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1804.08619
Publikováno v:
In Pattern Recognition Letters December 2022 164:126-131
Publikováno v:
In Pattern Recognition March 2022 123
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.