Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Huang, Chester"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers & Education April 2017 107:31-44
Effects of Situated Mobile Learning Approach on Learning Motivation and Performance of EFL Students.
Autor:
Huang, Chester S. J.1 shinjia.huang@gmail.com, Yang, Stephen J. H.1 jhyang@csie.ncu.edu.tw, Chiang, Tosti H. C.2 tosti@ntnu.edu.tw, Su, Addison Y. S.3 ncuaddison@gmail.com
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Jan2016, Vol. 19 Issue 1, p263-276. 14p.
Autor:
Su, Addison Y. S.1,2 ncuaddison@gmail.com, Huang, Chester S. J.2 shinjia.huang@gmail.com, Yang, Stephen J. H.2 jhyang@csie.ncu.edu.tw, Ding, T. J.3 tjding@mdu.edu.tw, Hsieh, Y. Z.4 yizeng.hsieh@gmail.com
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Oct2015, Vol. 18 Issue 4, p331-343. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2014 International Conference of Educational Innovation through Technology; 2014, p75-78, 4p
Autor:
Su, Addison Y. S., Huang, Chester S. J., Ding, T. -J., Huang, Angus F. M., Yang, Stephen J. H., Hsieh, Y. -Z.
Publikováno v:
Collaboration Technologies & Social Computing; 2014, p143-152, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.