Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Huang, Angie"'
Autor:
Cheung, Hiu W., Schouw, Alexander D., Altunay, Zeynep M., Maddox, J. Wesley, Kresic, Lyndsay C., McAllister, Brenna C., Caro, Keaven, Alam, Shahnawaz, Huang, Angie, Pijewski, Robert S., Lee, Amy, Martinelli, David C.
Publikováno v:
FEBS Letters; Oct2024, Vol. 598 Issue 19, p2417-2437, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Current Developments in Nutrition June 2022 6 Supplement 1:415-415
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Creative Education. :121-127
This article investigates intriguing number patterns utilizing an emerging technology called the Square Tool. Middle School math teachers will find the Square Tool useful in making connections and bridging the gap from the concrete to the abstract. P
Publikováno v:
Creative Education. :149-153
The exploratory study was carried out at a Choice school located in Davie, Florida. Thirty-four pre-school students with autism and their integrated, typically developing peers received 3 months of mathematics instruction during their regular school
Autor:
Lee, Amy, Maddox, J. Wesley, Ordemann, Gregory, de la Rosa, Juan A., Huang, Angie, Gault, Christof, Wisner, Serena, Futagi, Daiki, DeVries, Steven, Hoon, Mrinalini
Publikováno v:
Biophysical Journal; February 2024, Vol. 123 Issue: 3, Number 3 Supplement 1 p114a-114a, 1p
Publikováno v:
International Journal of Research in Education and Science. 2:190
A teacher that emphasizes reasoning, logic and validity gives their students access to mathematics as an effective way of practicing critical thinking. All students have the ability to enhance and expand their critical thinking when learning mathemat