Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Huíla province"'
Autor:
Isaías M.C. Caluvino, Rasmus Revermann, Antonio Valter Chisingui, Henrique D. Jacinto, Norbert Jürgens, Magno D.G. Chissingui, Manfred Finckh, Marina Filomena F. Rafael, Paulina Meller, José C. Luís, Francisco M. P. Gonçalves, Silva K.A. Manuel, Manuel J. Cachissapa, José João Tchamba, Bernardino R. Bambi, José L. M. Alexandre
Publikováno v:
Vegetation Classification and Survey (VCS), Vol 2, Iss, Pp 109-116 (2021)
Angola is a country in south-central Africa, particularly rich in biodiversity. Despite the efforts recently made to document its biodiversity, there is a need for standardized sampling methods to document and compare the variety of ecosystems and pl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7cc96e1631842510d594b4edee79547e
https://zenodo.org/record/5225485
https://zenodo.org/record/5225485
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lourenço, Frederico José
O propósito desta dissertação é compreender de que modo são ministrados o ensino e a aprendizagem da língua portuguesa no contexto multicultural e multilingue da Escola do Magistério Primário do Lubango, a partir da experiência de 4 professo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1437::014b51e7b9482622a1ce285dc5efbf33
https://hdl.handle.net/10362/20187
https://hdl.handle.net/10362/20187
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.