Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Hu, Lanxi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hu, Lanxi
This study examines subject teachers’ orientations and implementation of English as a medium of instruction in Chinese universities, against a background of the internationalisation of higher education. The study also explores the way in which Engl
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.675148
Autor:
Duxbury, Zane, Wang, Shanshan, MacKenzie, Craig I., Tenthorey, Jeannette L., Zhang, Xiaoxiao, Huh, Sung Un, Hu, Lanxi, Hill, Lionel, Ngou, Pok Man, Ding, Pingtao, Chen, Jian, Ma, Yan, Guo, Hailong, Castel, Baptiste, Moschou, Panagiotis N., Bernoux, Maud, Dodds, Peter N., Vance, Russell E., Jones, Jonathan D. G.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Aug 01. 117(31), 18832-18839.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26935636
Autor:
Hu, Lanxi1 (AUTHOR), Qi, Peng2 (AUTHOR), Peper, Alan1 (AUTHOR), Kong, Feng1 (AUTHOR), Yao, Yao3 (AUTHOR), Yang, Li1 (AUTHOR) li.yang1@uga.edu
Publikováno v:
PLoS Pathogens. 3/22/2023, Vol. 18 Issue 3, p1-21. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ma, Yan, Guo, Hailong, Hu, Lanxi, Martinez, Paula Pons, Moschou, Panagiotis N., Cevik, Volkan, Ding, Pingtao, Duxbury, Zane, Sarris, Panagiotis F., Jones, Jonathan D. G.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2018 Oct 01. 115(41), 10218-10227.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26532160
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers of Computer Science; Jun2021, Vol. 15 Issue 3, p1-27, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.