Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Hu, Kefan"'
Autor:
Hu Kefan
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 372, p 02004 (2023)
This paper investigates the current situation of subscription mode, applies it to the joint management of pricing and inventory in supply chain management, builds the product pricing and inventory model under subscription mode, and verifies the model
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/933adca1ba7545538f45962dbe75d885
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jiang, Rui, He, Qin, Song, Jingyi, Liu, Zeng, Yu, Jian, Hu, Kefan, Liu, Huiming, Mu, Yang, Wu, Jiahui, Tian, Zhendong, Song, Botao, Vleeshouwers, Vivianne G. A. A., Xie, Conghua, Du, Juan
Publikováno v:
Plant Journal; Jul2023, Vol. 115 Issue 2, p398-413, 16p
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; September 2023, Vol. 12790 Issue: 1 p127906L-127906L-6, 1151161p
Autor:
Hu Kefan
Publikováno v:
2021 2nd International Conference on Education, Knowledge and Information Management (ICEKIM).
In 2020, the spread of COVID-19 forced online education to popularity. At present, the online lessons of some colleges and universities still have a lot of problems. They fail to give full play to the advantages of the Internet information technology
Autor:
Hu, Kefan
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; 1/28/2024, Vol. 12790, p127906L-127906L-6, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Hong Kong University of Science and Technology
In e-commerce systems, customer reviews are important information for understanding market feedbacks on certain commodities. However, accurate analyzing reviews is challenging due to the complexity of natural language processing and informal descript
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::acda8d86e031499476b4d7d28b45f3c9
http://hdl.handle.net/1783.1/79887
http://hdl.handle.net/1783.1/79887