Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Hsu, Mei‐En"'
Autor:
Cheng, Meng-Tzu1 (AUTHOR) mtcheng@cc.ncue.edu.tw, Chou, Wen-Chi1 (AUTHOR), Hsu, Mei-En1 (AUTHOR), Cheng, Fu-Chung1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Biological Education (Taylor & Francis Ltd). Nov2024, Vol. 58 Issue 5, p1517-1536. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hsu, Mei‐En1, Cheng, Meng‐Tzu1 mtcheng@cc.ncue.edu.tw
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Sep2021, Vol. 52 Issue 5, p1981-1999. 19p. 1 Color Photograph, 3 Diagrams, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hsu Mei-En, 徐美恩
103
Serious educational games (SEGs) have been regarded as a potential vehicle for the enhancement of student learning. However, studies empirically examining the relationship between game immersion experiences and the problem-solving processes
Serious educational games (SEGs) have been regarded as a potential vehicle for the enhancement of student learning. However, studies empirically examining the relationship between game immersion experiences and the problem-solving processes
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/72318450865302911523